Jesteś tutaj: Corona-Fishing > Grupy

Pstrąg 2011

Cykadass 2011-08-09 08:28

Posty: 5168
Dziwny jest ten świat...Taki, jak moje przynęty, ha, ha. No i ja...

Cieszę się, że uwierzyliście w strzygę (choć tak póżno, ale wiadomo, lepiej póżno, niż wcale). Jeden polski pstrąg jest więcej wart od tysiąca norweskich...
Cykadass 2011-08-09 08:40

Posty: 5168
Mała podpowiedż odnośnie kolorów na sierpień, choć wiadomo, oprócz tego musi być jeszcze spełnione kilka warunków...

Remik 2011-08-09 11:26

Posty: 3388
Panie Sławku... strzyga wymiata i tyle. W zeszłym roku jak otrzymałem pierwsze sztuki tuż przed wprowadzeniem do sklepu już zrobiły furorę u pstrągów.

Ich praca ma w sobie coś hipnotyzującego . W pewnych warunkach lorbaski szaleją na punkcie strzygi. tu fotki z zeszłego roku

Luka 2011-08-09 18:47

Posty: 582
Cykadass:

o te na pierwszym zdjęciu to "trochę" inne wobki, tajniaczki jakieś?

i ten napis na ostatnim woblerze w środkowym zdjęciu...

co do samej strzygi to pokazała klasę, jadły ją jak głupie.

Dobra robota Cykadass, dobra robota.

Mam taką jedną "trochę zepsutą" jeździ po rzece jak bąk po kalesonach... aż strach rzucać
Remik 2011-08-09 22:36

Posty: 3388
Takie własnie najbardziej lubię... Nasz wspólny kolega Rafał nazwał je halsami. Wielokrotnie obserwowałem jak pstrąg płynął za migoczącą strzyga po czym nie był w stanie oprzeć się jej odskokowi. Widok nieprawdopodobny.
Cykadass 2011-08-10 12:48

Posty: 5168
Chyba skuszę się i „nakręcę” trochę filmów na You Tubie, ha, ha, Z pięć lat męczyłem się i nie mogłem spać, bo nie potrafiłem zrobić woblerów, które pracowałyby na przemian, na lewej i na prawej stronie. Gdy dotarłem wreszcie do zasady, z radości chyba chlałem z tydzień, ha, ha.
Cykadass 2011-08-11 11:42

Remik:

A może tu jest klucz.., ha, ha...

wobler129 2011-08-13 21:14

Posty: 3456
Cykadass:
Remik:

A może tu jest klucz.., ha, ha...

Tak tak to napewno to... Ale mi chodzi o ten blat z drugiego planu. Prosto od piskorza ha ha
Remik 2011-08-15 20:56

Posty: 3388
Kolejna odsłona sierpniowego pstrągowania. Tym razem było średnio. Warunki trudne bo lejący się żar zniechęcał i wędkarzy i ryby do współpracy.

frajter 2011-08-15 21:38

Posty: 1750
Ja też już wróciłem , było ciężko aż moja Pani stwierdziła że po stokroć woli norkownię z deszcze ale bez tych komarów , aż repel 100 nie dawał rady , zżarł mi rączkę w kręciołku i trochę lakier się rozpuścił na dolniku no i gumka na nosie w polaroidach Bóbr na miejscu okazał się praktycznie nie łowny , podniesiona kawa z mlekiem za to kwisa wyglądała już dużo lepiej. 1szego dnia połowiłem słabo ale za to w niedzielę z rana na brania nie narzekałem tylko tyle że same maluszki i to samo było po południu . wędrując kwisą trafiłem na mały rowek co nim spływało spowodowało że skończyłem łowienie i się nim przeszedłem , minął wioskowe zabudowania w sporej odległości i dalej już nim nie szedłem , dziś wiem skąd wypływa , niestety w niedzielę nie udało mi się nigdzie interweniować , ale już to zrobiłem.

Na tym odcinku kwisy byłem po raz 1szy od wielkiej wody , co ta woda w zeszłym roku zniszczyła , masakra wszystko zabrało , dziury , zwałki , na szczęscie bobry nie próżnują i rzeka znów nabiera swojego uroku

frajter 2011-08-15 21:43

Remik 2011-08-17 11:46

Posty: 3388
No widzisz Adam... niestety takie akcje to u nas niemal standard. Kilka ładnych lat temu dzika pstrągowa rzeczka została doszczętnie zniszczona przez zatrucia z fabryki płyt wiórowych. Interweniowałem bardzo mocno. Telefony, pisma... Rzeka była truta przez długi czas mimo zgłoszenia sprawy do odpowiednich służb. Na szczęście ryby nieco się poratowały wpływając do drobnych potoczków które do rzeki dopływały. Smutne to nasze wędkarstwo...

ale na poprawienie humoru złoty pstrążek

frajter 2011-08-17 14:05

Posty: 1750
Ciągle coś kopią , budują , a jak nie to po prostu trują wiem o której rzeczce mówisz , będąc w woju nie jednokrotnie chadzałem jej brzegami , dobrze pamiętam jak czystą wodę toczyła , kiedyś jak znajdę chwilę przejadę się i odwiedzę jej brzegi , może jakieś życie znów zakiełkowało , bo parząc na to wszystko mam coraz większy podziw dla lorbasków za ich wolę przeżycia . Widząc ślady na kwisie po zeszłorocznej wielkiej wodzie która zmiotła wszystko zastanawiałem się niejednokrotnie jak one to przeżyły . Pewnie odbiło się to na ich populacji ale przeżyły , chodź wcześniej myślałem po tych wypadach co byłem że już ich tam praktycznie nie ma

To kiedyś była moja ulubiona miejscówka zasłana drzewami dołami i przeciskającą się przez to wszystko rzeką.

Fota tego samego odcinka z zeszłorocznej wiosny
frajter 2011-08-17 14:13

PiterS 2011-08-17 19:11

Posty: 40
frajter:

Tu również "specjaliści" od poprawiania swoje zrobili.
Luka 2011-08-24 21:16

Posty: 582
no chłopaki... co taka cisza? nikt nie żegna się z sezonem pstrągowym?

My niestety atakujemy dopiero w weekend - Panie Sławku jakieś podpowiedzi? chciałbym godnie zakończyć sezon
frajter 2011-08-24 22:15

Posty: 1750
My też w planach mamy weekend
dejv87 2011-08-24 22:59

Posty: 13
Ja dzisiaj byłem nad Sanem w Lesku, padła życiówka 49 cm Nie łatwo o takiego poza OS'em Ogólnie kilkanaście kropków udało się złowić

dejv87 2011-08-24 23:01

Posty: 13
frajter 2011-08-28 19:30

Posty: 1750
No i byliśmy Krzysiek Henk Deiv ( z móchówką ) i ja masa przygód oczywiście musiała być a rybki jak to rybki , jaki sezon takie zakończenie jednym słowem nie bardzo , wczorajszego wieczora zastała nas podniesiona kawowa woda i deszcz. Dziś rano dwie godziny poszukiwań i później łowienie , parę tych kropkowańców zaliczyłem ale cóż wszystkie krótkawe A więc lorbaski może jeszcze w środę powiem wam do zobaczenia