Nie jesteś zalogowany/-a ZALOGUJ SIĘ lub ZAREJESTRUJ SIĘ
Jesteś tutaj: Corona-Fishing >
Serwis i gwarancja

Serwis i gwarancja

Best Rods On Earth. Legendarne wędki prosto z USA – najlepsze warunki gwarancji!

Procedura gwarancyjna St. Croix - opis skrócony
tu: Gwarancja St.Croix

1. Przesłanie uszkodzonej wędki do serwisu St. Croix.
2. Weryfikacja uszkodzeń przez serwisanta technicznego St. Croix.
3. Naprawa/wymiana części bądź całej wędki.

Opłaty
1. Koszt podstawowy serwisu St. Croix wynosi średnio 180 zł – w jej skład wchodzi opłata serwisowa i koszt transportu wędki do USA (shipping and handling) oraz opłaty celne.
2. Koszt transportu i opłat celnych jest niezależny od firmy Corona-Fishing oraz St. Croix. Firma Corona-Fishing nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
3. Pozostałe koszty opłaty serwisowej zależne są od modelu wędki, rodzaju uszkodzenia, roku produkcji i typu opieki serwisowej.

Procedura gwarancyjna St. Croix - opis rozszerzony

Opieka serwisowa Silver Star
Fakt, że czytasz ten tekst prawdopodobnie oznacza, że masz uszkodzoną wędkę. Możesz być pewny, naszym celem jest umożliwić Ci ponowne wędkowanie kijem St. Croix najszybciej jak to tylko możliwe. Jeśli jesteś przekonany, że uszkodzenie powstało z powodu naszego błędu, oraz masz pewność, że twoja gwarancja nie wygasła, najlepszą opcją dla Ciebie jest nasz plan Silver Star. Oto, jak działa:
1. Prosimy o zawarcie dokumentacji wyjaśniającej powód przesłania kija. Wyślij nam swój adres zwrotny i numer telefonu.
2. Jeśli twoja wędka została uszkodzona w wyniku wadliwego wykonania, wtedy oczywiście pokryjemy koszty naprawy wędki lub jej wymiany (w czasie trwania gwarancji).
3. Jeśli jednak dowody wykażą, że uszkodzenie wędki jest wynikiem wypadku, nieprawidłowego użytkowania lub zaniedbania, poinformujemy Cię o dodatkowych kosztach naprawy lub wymiany Twojej wędki.

Opieka serwisowa Gold Star
No tak… Ale co jeśli nie zarejestrowałeś się tuż po zakupie wędki jako jej pierwszy nabywca? Lub jeśli kolega nadepnął na Twoją wędkę albo przytrzasnął ją drzwiami samochodu? Nie martw się – plan Gold Star eliminuje niepewność związaną z prawem do gwarancji. Oto, co musisz zrobić:
1. Prześlij do nas całą wędkę wraz z informacją wyjaśniającą powód jej przesłania. Wyślij nam także Twój adres zwrotny, numer telefonu, oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 180 PLN, pokrywającą koszty ubezpieczenia oraz przesyłki.
2. Dołącz notę z prośbą o nasz serwis Gold Star. Wysokość opłat za serwis Gold Star w zależności od modelu wędki wynosi:
- 55$ za każdą wędkę z serii: TRIUMPH (wszystkie serie), PREMIER (wszystkie serie), MOJO (wszystkie serie), EYECON, PANFISH, TROUT, RIO SANTO, TIDEMASTER, WILD RIVER
- 85$ za każdą wędkę z serii: AVID (wszystkie serie), LEGEND (wszystkie serie oprócz Torzite), IMPERIAL, BANK ROBBER, HIGH STICK DRIFTER
- 120$ za każdą wędkę z serii: LEGEND ELITE (Torzite), LEGEND SURF (Torzite).
3. Po odebraniu przesyłki od Ciebie nasz technik serwisowy ustali, czy naprawić, czy też lepiej wymienić Twoją wędkę. Pamiętaj, że wybieramy opcję naprawy tylko wtedy, kiedy wędka będzie działać jak nowa.

Plan Gold Star + Upgrade
Gdy czujesz się kiepsko z powodu Twojej uszkodzonej wędki St. Croix – to zupełnie zrozumiałe. Dlaczego więc nie zrobić użytku z zaistniałej sytuacji, nie sprawić sobie prezentu w postaci kija o lepszych parametrach o którym tak długo marzyłeś? Dzięki naszemu planowi Gold Star + Upgrade otrzymasz zupełnie nową wędkę wraz z nową gwarancją. Oto, jak tego dokonać:
1. Zwróć nam swoją uszkodzoną wędkę St. Croix. Wysyłasz nam swój adres zwrotny, numer telefonu, oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 180 PLN, pokrywającej koszt ubezpieczenia oraz przesyłki.
2. Nowa wędka będzie twoja po uiszczeniu opłaty na sumę równą wartości opłaty Gold Star (55$,85$ lub 120$ - patrz wyżej) plus różnicę między ceną wędki którą chcesz otrzymać, a Twoim uszkodzonym kijem.

Gwarancja 15-letnia:
Legend X, Legend® Elite Spin/Cast, Legend Elite® Musky, Legend® Xtreme, Legend® Xtreme Inshore, Legend® Trek, Legend Tournament®, Legend® Glass, Avid Series® Spin/Cast, Avid Pearl, Avid X, Avid Series™ Inshore, Legend® Surf, Avid Series® Surf, Legend Elite® Fly, Sole Fly, Bank Robber™ Fly, High Stick Drifter Fly, Avid Series® Fly, Imperial® Fly

Gwarancja 5-letnia: Premier®, Premier® Pink, Premier® Musky, Wild River®, Mojo Bass, Mojo Cat, Mojo Musky, Eyecon®, Eyecon® Trolling, Panfish Series, Trout Series, Bass X, Triumph®, Tidemaster®, Mojo Inshore, Mojo Salt, Mojo Jig, Mojo Surf, Triumph® Surf, Mojo Bass Fly, Rio Santo Fly, blanki SCV, SCIV, SCIV/SCII, SCIII,
SCII

Gwarancja roczna: Legend® Gold Ice, Legend® Silver Ice, Avid Ice Jigging, Avid Glass Ice, Mojo Ice, Legend Black Ice

Wiek wędki St. Croix z numeru identyfikacyjnego.
Od roku 2001, każdy kij St. Croix posiada wyjątkowy numer identyfikacyjny. Numer seryjny jest zlokalizowany na kiju tuż powyżej rączki. Zgodnie z polityką serwisu St. Croix, data zlokalizowana w numerze seryjnym zostanie użyta by ustalić początek okresu gwarancji, jeżeli kij nie został zarejestrowany w ciągu 30 dni od daty zakupu w rejestracji elektronicznej.

Pierwszy litery numeru seryjnego oznaczają rok: A = 2001; B = 2002; C = 2003; D = 2004; E = 2005; F = 2006; G = 2007; H = 2008; i tak dalej.

Drugie litery numeru seryjnego oznaczają miesiąc: A = styczeń ; B = luty; C = marzec; D = kwiecień; E = maj; F = czerwiec; G = lipiec: H = sierpień; I = wrzesień; J = październik; K = listopad; L = grudzień. Pozostałe oznaczenia są wewnętrzną informacją dla serwisu St. Croix.

Instrukcje dotyczące wysyłki. Wysyłając wędkę (na adres Corona-Fishing) należy zwrócić cały kij, wliczając w to rozbite części. Paczka musi zawierać:

  • dane adresowe (imię i nazwisko oraz adres zwrotny wraz z numerem telefonu)
  • kopię rachunku zakupu
  • jak najdokładniejszy opis tego, w jaki sposób wędka została uszkodzona

Po dokonaniu naprawy lub wymiany wędki, zostanie naliczona opłata serwisona (uzależniona od modelu wędki, faktu rejestracji itd.).

Zwracamy szczególną uwagę na fakt rejestracji wędki tuż po jej zakupie. O rejestracji wędek krok po kroku możesz przeczytać tu: Jak zarejestrować wędkę St. Croix? Zalecamy też bezpośredni kontakt ze sklepem Corona-Fishing w przypadku uszkodzenia wędki.

Usługi opisane w niniejszym dokumencie świadczy na rzecz Kupujących ST. CROIX. Corona Fishing jest jedynie pośrednikiem i nie odpowiada za wykonanie przez producenta zobowiązań wynikających z karty gwarancyjnej.

cennik-serwis.stc.jpg
Tutaj zareklamujesz wędkę
FORMULARZ REKLAMACYJNY
15 lat na rynku
Raty 0% PayU PayPo
0.12 s