Nie jesteś zalogowany/-a ZALOGUJ SIĘ lub ZAREJESTRUJ SIĘ
Jesteś tutaj: Corona-Fishing >
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Wędkarstwo to nasza pasja, dlatego oferujemy wyłącznie najlepsze produkty i najwyższą jakość obsługi.


FAQ - PYTANIA OGÓLNE


P: Czy sklep stacjonarny na ul. Międzyborskiej jest czynny w sobotę?
O: Niestety w weekend punkt stacjonarny jest nieczynny. Zapraszamy do odwiedzania nas od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-17.00.

P: Czy można zamówić katalog z ofertą produktów Corona-Fishing?
O: Posiadamy tylko katalogi sprzętu St. Croix. Produkty Corona Fishing znajdziesz na naszej stronie internetowej.

P: Jaka jest różnica pomiędzy kołowrotkiem Penn Slammer EU a USA?
O: Różnica dotyczy wykorzystanych materałów przy budowie mechanizmu napędowego kołowrotka. Główne elementy odpowiadające za pracę Penn Slammer USA zostały wykonane z fosforobrązu. Oba kołowrotki produkowane są w Chinach. Kołowrotek USA jest produkowany z przeznaczeniem na rynek Stanów Zjednoczonych, a EU na rynek europejski.

P: Czy przynęty dostępne na stronie są ręcznie wykonywane?
O: Tak. Wszystkie przynęty które można u nas kupić są w 100% wykonywane ręcznie przez najlepszych rękodzielników z całego kraju. Corona Fishing posiada tylko i wyłącznie przynęty handmade. Są to produkty unikatowe, niedostępne w zwykłych sklepach wędkarskich.


WPŁATY


P: Na jaki numer konta powinienem przelać należność?
O: Wszystkie dane potrzebne do przelewu znajdują się w zakładce kontakt oraz w regulaminie sklepu. Poniżej jeszcze raz podajemy dane do przelewu oraz numer konta:
PKO BP 11 1020 1127 0000 1002 0181 8459 CORONA FISHING ul. Międzyborska 11 lok. u. 2, 04-041 Warszawa.
Aby ułatwić weryfikację zamówienia, prosimy o podawanie numeru zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego.

P: Na jaki numer rachunku przelać należność, jeśli korzystam tylko z zagranicznego konta?
O: Przy przelewach zagranicznych prosimy o wpłatę na rachunek: PKO BP: BPKOPLPW
IBAN: PL11102011270000100201818459. Znajduje się on również w zakładce Kontakt.


CZAS REALIZACJI, ZAMÓWIENIA I DOSTAWA


P: Jaki jest koszt wysyłki?
O: Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt transportu. W przypadku przedpłaty na konto jest to 15 zł, lub 25 zł - w przypadku przesyłki pobraniowej. Jeśli chodzi o krajowe wysyłki wędek, koszt ten wynosi odpowiednio 45 i 65 zł. Wszystkie przesyłki nadawane są kurierem DPD lub InPost, co znacznie przyspiesza czas dostawy i gwarantuje bezpieczeństwo. Drobne przesyłki zagraniczne nadajemy Pocztą Polską, i koszt dostawy to 25 zł. Cena większych dostaw zagranicznych (tuby, wędki) wynosi 250 zł.

P: Czy aby dokonać zamówienia muszę być zarejestrowanym użytkownikiem?
O: Nie, aby zakupić produkty w naszym sklepie wystarczy kliknąć dany przedmiot do koszyka, złożyć zamówienie i podać adres do wysyłki. Nie musisz się rejestrować ani logować. Pamiętaj jednak, że dla zarejestrowanych użytkowników Corona Fishing przygotowała wiele ciekawych promocji i żniżek.

P: Czy mogę zamówić towar zza granicy i jaki jest koszt transportu?
O: Oczywiście wysyłamy towar za granicę. W przypadku drobnych przesyłek zagranicznych koszt dostawy to 25 zł. Cena większych dostaw zagranicznych (tuby, wędki) wynosi 250 zł.

P: Jaki jest średni czas realizacji zamówienia?
O: Staramy się, aby wysyłka realizowana była w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na konto, lub następnego dnia po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze).
Zdecydowana większość produktów oferowanych przez nasz sklep to produkty wykonywane ręcznie. W związku z tym niekiedy zdarza się, że czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy każdego klienta indywidualnie. Czas oczekiwania na produkty specjalnie sprowadzane z USA wynosi do 90 dni.

P: Czy zamówiona przeze mnie wędka jest dobrze zabezpieczona podczas transportu?
O: Wszystkie wędki pakowane są w specjalne tuby, które w 100% zabezpieczają wędkę przed uszkodzeniami. Dodatkowo, aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas transportu, wędki wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera DPD.

P: Czy jest możliwość osobistego odbioru towaru?
O: Sklep Corona-Fishing jest sklepem internetowym, jednak istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w siedzibie firmy w Warszawie, na ulicy Międzyborskiej 11 lok. u. 2.


FAKTURY I RACHUNKI


P: Czy do każdego zamówienia dołączona jest faktura?
O: Tak, do każdego zamówienia dołączana jest faktura fiskalizowana lub faktura VAT, która jest jednocześnie dowodem zakupu i podstawą przy składaniu reklamacji.

P: Czy w cenę widoczną na ekranie wliczony jest podatek VAT?
O: Tak, wszystkie ceny prezentowane w sklepie Corona Fishing zawierają podatek VAT.


ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE


P: Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
O: Z zakupionego towaru możesz zrezygnować bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Możliwe jest to jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, zniszczony i jest w stanie nienaruszalnym. Do zwróconego towaru dołącz otrzymaną wcześniej fakturę. Kwota zwrotu obejmuje koszt towaru minus transport.

P: Czy zamawiane produkty objęte są gwarancją?
O: Część produktów pochodzących z USA objęta jest gwarancją dożywotnią lub kilkuletnią. W przypadku uszkodzenia wędki objętej gwarancją, pośredniczymy w transporcie do USA uszkodzonego towaru. Wędki St. Croix serwisowane są bezpośrednio przez serwis w Stanach Zjednoczonych. Przeczytaj więcej o serwisie i gwarancji St. Croix oraz serwisie wędek Corona Fishing.

15 lat na rynku
Raty 0% PayU PayPo
0.12 s