Jesteś tutaj: Corona-Fishing > Grupy

SUMIK - Dzień Wędkarza

ADMIN 2011-03-23 22:45

Posty:
Dnia 18.03.2011r spotkaliśmy się w dość niecodziennych okolicznościach. Mianowicie w dniu dzisiejszym obchodziliśmy Dzień Wędkarza, który przypada na dzień19 marca. To już drugie nasze wspólne święto, więc postanowiliśmy uczcić to w wyjątkowy sposób. Zaprosiliśmy na zajęcia trzech gości mocno związanych z wędkarstwem w naszym mieście. Dwóch panów jest z zarządu naszego koła, czyli Prezes koła nr 3 kol. Grzegorz Lewandowski i V-ce prezes kol. Robert Perdoch. Trzecim gościem był najstarszy wędkarz w naszym kole Pan Jan Zujewski. Świętowanie zaczęliśmy od wręczenia legitymacji członka uczestnika dla naszego nowego członka szkółki Bartka Twardowskiego, a przy okazji został on pasowany na „sumika”. Legitymację wręczał prezes naszego koła kol. Grzegorz Lewandowski. Po tej uroczystości ruszyliśmy do małej rywalizacji w konkurencjach wędkarskich. Oczywiście do zabawy wciągnęliśmy naszych gości, którzy byli zaskoczeni taką propozycją, ale z chęcią się zgodzili. Pierwszym zadaniem było rzut ciężarkiem do tarczy za pomocą wędki z kołowrotkiem. Wszystkie „sumiki” wcześniej trenowały tą dyscyplinę, ale zaproszeni panowie też świetnie sobie radzili. Kolejnym zadaniem było trafienie w pozycji siedzącej siedmioma piłeczkami do wiaderka. Tu bezkonkurencyjny okazał się kol. Robert który trafił wszystkimi piłeczkami. Po zakończeniu tej konkurencji V-ce prezes zdradził dzieciom jak umiejętnie trafiać cały czas w to samo miejsce. Nauka ta przyda im się z pewnością podczas zanęcania łowiska. Po zaciętej rywalizacji organizatorzy podliczali punkty, a w tym czasie Pan Jan Zujewski opowiedział młodym wędkarzom swoje początki z wędkarstwem . Pan Jan przygotował się solidnie na to spotkanie i przyniósł ze sobą kilka antycznych kołowrotków, siatkę do przetrzymywania ryb wykonaną własnoręcznie, dwa albumy ze zdjęciami złowionych przez siebie ryb. A warto wspomnieć, że Pan Jan jest mistrzem w poławianiu wielkich tołpyg i nie tylko. Punkty zostały podliczone i co się okazało…? Wszyscy mieli po tyle samo punktów. Wiadomość ta wszystkich ucieszyła. Po wręczeniu dyplomów każdy sumik losował numerek, z którym szedł po nagrodę. Nasi goście również otrzymali dyplom za udział w świetnej zabawie, a także dostali mały upominek w postaci naszej szkółkowej naszywki na pamiątkę. Ponieważ zostało nam jeszcze troszkę czasu do końca zajęć, zagraliśmy jeszcze w kalambury wędkarskie. Tu włączyli się również panowie z zarządu. Oczywiście był niezły ubaw ale właśnie o to chodziło by miło spędzić taki dzień jakim jest Dzień Wędkarza. Za pomoc w organizacji nagród i słodyczy dziękujemy zarządowi Koła nr 3 w Lubsku a w szczególności Prezesowi kol. Grzegorzowi Lewandowskiemu i V-ce prezesowi kol.Robertowi Perdochowi, Firmie Dragon, Firmie Expert, za pomoc w organizacji Pani Monice Butkiewicz. Organizatorami całej imprezy są Paweł Butkiewicz i Mariusz Butkiewicz instruktorzy i założyciele Szkółki Wędkarskiej Dzieci i Młodzieży „SUMIK” Lubsko.
ADMIN 2011-03-23 22:47

Posty:
frajter 2011-03-23 22:58

Posty: 1750
Ja się ucieszyłem po przeczytaniu tego chyba tak samo jak te dzieciaki tak dalej bo przecież trzeba zmieniać to nasze wędkarstwo
Remik 2011-03-24 17:28

Człowiek CF
Posty: 3388
Wielka sprawa. Szacunek ogromny dla Was Panowie. Już się umówiliśmy na spotkanie. Jak Bozia da zorganizujemy coś wspólne dla dzieciaków.