Nie jesteś zalogowany/-a ZALOGUJ SIĘ lub ZAREJESTRUJ SIĘ
Jesteś tutaj: Corona-Fishing >
Regulamin Sklepu
Regulamin Sklepu

Jesteśmy największym w Polsce sklepem z rękodziełem wędkarskim. Dla nas liczy się jakość.

1. Dane informacyjne firmy.
2. Warunki ogólne.
3. Formy płatności.
4. Koszty wysyłki.
5. Dane prezentowanych produktów.
6. Wysyłka, odbiór zamówienia.
7. Gwarancje i zwroty.
8. Zasady postępowania reklamacyjnego.

1. Dane informacyjne firmy.
Sklep Internetowy Corona-Fishing prowadzony jest przez firmę:
CORONA FISHING
ul. Kompasowa 10 lok 200; 04-048 Warszawa,
NIP: 928-172-72-98 REGON: 080440662

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przeprowadzony przez Burmistrza miasta Lubska pod numerem 4163

Dane biura do kontaktu pocztowego:
Corona Fishing
ul. Kompasowa 10 lok. 200
04-048 Warszawa
tel. 22 370 24 33
corona@corona-fishing.pl

Numer konta
PKO BP 11 1020 1127 0000 1002 0181 8459
UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia!

2. Warunki ogólne.
a) Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie oznacza w 100% jego realizacji. Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, niezwłocznie powiadomimy o tym kupującego.
b) Zarejestrowany Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego, niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mail. Użytkownik, który dokona rejestracji w Sklepie Internetowym będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych oferowanych przez Sklep Internetowy.
c) Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.
d) W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, użytkownik dokona ich aktualizacji.
e) Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych CORONA FISHING wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@corona-fishing.pl
f) Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi: "Zamawiam fakturę VAT", wraz z poprawnymi danymi do jej wystawienia.
g) Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru pod adresem:

Corona Fishing
Ul. Kompasowa 10 lok. 200
04-048 Warszawa

Przy wejściu na teren osiedla prosimy o wybranie na domofonie numeru 379.

2.1 Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu.
a) Zamówienie poprzez sklep internetowy CORONA FISHING (bez konieczności rejestracji czy logowania).
b) Zamówienie e-mailem: corona@corona-fishing.pl
Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji:
- dane produktów: nazwy, indeks, ilości oraz ceny,
- dane do wysyłki,
- telefon kontaktowy.
c) Zamówienie telefoniczne.

2.2 Zmiany w zamówieniu.
Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane i wysłane.

3. Formy płatności.
a) Dostępne formy:
- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki),
- Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu),
- Karta kredytowa.
b) Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach!!!
Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie drugie jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru!!!
c) W przypadku przelewu walutowego, do całkowitego kosztu zamówienie doliczany jest koszt przyjęcia przelewu przez bank w wysokości 25zł.

4. Koszty wysyłki.
a) Wysyłka kurierska firmą UPS:
Przedpłata na nasze konto - 15 zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) - 25 zł
b) Przesyłki zagraniczne wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Koszt drobnej przesyłki zagranicznej (list polecony priorytetowy) wynosi 25 zł.
- Przesyłki większe i ponadgabarytowe (tuby, wędki) to koszt 150 zł.

5. Dane prezentowanych produktów.
Sklep CORONA FISHING nie gwarantuje, iż zamieszczone na stronie sklepu CORONA FISHING opisy, specyfikacje techniczne oraz zdjęcia produktów są w 100% prawidłowe.
Przyczyną nieprawidłowych danych i niezamierzonych błędów, mogą być np. dostarczane przez producentów informacje handlowe. Prezentowane zdjęcia mogą się minimalnie różnić od ich prawdziwego wyglądu, jednak w żadnym wypadku nie zmienia to nigdy ich właściwości.
Nieścisłości i błędy nie są podstawą ewentualnych roszczeń innych, niż wynikające z przepisów aktualnie obowiązującego prawa. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.

6.Wysyłka, odbiór zamówienia.
a) Zamówione towary zostaną wysłane do kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania należności na rachunku bankowym. Oczywiście będziemy się starać, aby czas wysyłki był jak najkrótszy.
W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony. Zdecydowana większośc sortymentu Corona-Fishing, to produkty wykonywane ręcznie. Dotyczy to w szczególnoście wędzisk wykonywanych w USA, których czas dostawy w wyjątkowych sytuacjach może zostać wydłużony do 90 dni. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.
b) Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada sklep CORONA FISHING.
c) Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu. W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep CORONA FISHING nie ponosi odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.
d) Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.
e) Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość, oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.
f) Protokół, o którym mowa w podpunktach d) i e) jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską. Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić.

7. Gwarancje i zwroty.
a) Sklep internetowy CORONA FISHING odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku, zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.
b) Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 14 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
c) Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne. Uszkodzenia powstałe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.
d) Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.
e) Wady sprzętu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia sprzętu do naprawy.
f) Termin wykonania naprawy  w serwisie Lamiglas/St. Croix może ulec przedłużeniu do 90 dni w przypadku konieczności wykonania naprawy poza granicami kraju.
g) W szczególnych przypadkach, kiedy uszkodzone wędzisko wymaga przeprowadzenia ekspertyzy elementów uszkodzonych, termin wykonania naprawy moze zostać przedłużony do 120 dni.
h) Gwarancja producenta - St. Croix

8. Zasady postępowania reklamacyjnego.
a) Oto, co należy zrobić w celu zareklamowania sprzętu:
- Podpisać kartę gwarancyjną* imieniem i nazwiskiem,
- Dołączyć notatkę z opisem uszkodzenia (warto przedstawić problem swoimi słowami),
- Wysłać towar na adres:
CORONA - FISHING
ul. Kompasowa 10 lok. 200
04-048 Warszawa
tel. 022 370 24 33
- Sklep CORONA FISHING wysyła uszkodzony towar do producenta w USA, a po uwzględnieniu reklamacji odsyłamy Państwu nowy/naprawiony sprzęt na nasz koszt.
*Brak karty gwarancyjnej uniemożliwia skuteczne zareklamowanie towaru.
b) W przypadku nieuznania reklamacji przez producenta/serwis, koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
c) Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać e-mail.