Nie jesteś zalogowany/-a ZALOGUJ SIĘ lub ZAREJESTRUJ SIĘ
Jesteś tutaj: Corona-Fishing >
Jak kupować
Jak kupować

Niezrównane rękodzieło. Najlepsza obsługa. Wieloletnie doświadczenie. Postaw na jakość!

JAK KUPOWAĆ W CORONA FISHING?

Sklep internetowy corona-fishing.pl oferuje szeroki wybór profesjonalnego sprzętu wędkarskiego oraz akcesoriów bezpośrednio związanych z wędkarstwem. Większość asortymentu z oferty corona-fishing.pl to produkty wykonywanie ręcznie przez producentów z kraju i z zagranicy. Zwracamy uwagę, że towary mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na fotografiach.  

Sklep internetowy, działający pod adresem corona-fishing.pl, prowadzony jest przez firmę:
CORONA FISHING ul. Kompasowa 10 lok. 200; 04-048 Warszawa, NIP: 928-172-72-98 REGON: 080440662, PKO BP 11 1020 1127 0000 1002 0181 8459

I. Rejestracja
Klient może, ale nie musi się rejestrować, aby móc zamówić wybrane produkty. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia mailem, który należy wysłać na adres corona@corona-fishing.pl
Dane wprowadzone do bazy klientów podlegają ochronie danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U.2002.101.926 ze zm.). Wgląd, zmiana i usunięcie własnych danych osobowych jest możliwe w każdej chwili.

II. Logowanie
Zalogowanie do e-sklepu umożliwia dostęp do:
- progów rabatowych,
- korzystania ze specjalnych ofert,
- przeglądania stanu realizacji zamówień,
- historii złożonych zamówień.
Ponadto klienci posiadający konto sklepowe po zalogowaniu mają dostęp do funkcji pozwalających na:
- zmianę adresu na jaki wysyłane są zamówione produkty,
- zmianę swoich danych osobowych.

III. Kupowanie
Aby dokonać zakupu, należy wybrać produkty i umieścić je w koszyku, a następnie przejść do  wypełnienia adresu do dostawy i sposobu płatności. Klienci zarejstrowani mogą zalogować się i w ten sposób złożyć zamówienie. Można także po prostu wysłać zamówienie na adres: corona@corona-fishing.pl lub złożyć zamówienie telefonicznie.
Aby zmienić ilość zamawianych produktów w okienku "Ilość" należy wpisać liczbę zamawianych egzemplarzy, a program automatycznie zaktualizuje Twoje zamówienie.
Uwaga: przed wysłaniem zamówienia prosimy każdorazowo sprawdzić ilość zamawianych pozycji - może się bowiem zdarzyć, że podczas odświeżania strony (poprzez użycie opcji "Odśwież" lub "Wstecz" w przeglądarce internetowej) ilość ta samoczynnie się zwiększy o tyle pozycji, ile razy była odświeżana strona. Aby usunąć z koszyka produkty należy wejść do "Koszyka", a następnie wybrać właściwą liczbę produktów.

IV. Zapłata
Przy zamówieniu, przy opcji przedpłata na konto, prosimy wpłacić pieniądze na podany numer konta, uwzględniając przy kwocie produktu koszty przesyłki. Przy zamówieniu paczki pobraniowej, należy tylko wypełnić poprawnie zamówienie, a następnie je wysłać. W przesyłce pobraniowej do kwoty należnej za produkty również doliczana jest kwota przesyłki.

Dane do przelewu: CORONA FISHING, ul. Kompasowa 10 lok. 200; 04-048 Warszawa, numer konta PKO BP 11 1020 1127 0000 1002 0181 8459

Jak kupować?

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

WPŁATY

P: Na jaki numer konta powinienem przelać należność?
O: Wszystkie dane potrzebne do przelewu znajdują się w zakładce Kontakt, oraz w Regulaminie sklepu. Poniżej jeszcze raz podajemy dane do przelewu oraz numer konta:
PKO BP 11 1020 1127 0000 1002 0181 8459 CORONA FISHING ul. Kompasowa 10 lok. 200; 04-048 Warszawa.
Aby ułatwić weryfikację zamówienia prosimy o podawanie numeru zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego.

P: Na jaki numer rachunku przelać należność, jeśli korzystam tylko z zagranicznego konta?
O: Przy przelewach zagranicznych prosimy o wpłatę na rachunek: PKO BP: BPKOPLPW
IBAN:PL11102011270000100201818459. Znajduje się on również w zakładce Kontakt.
 
CZAS REALIZACJI, ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

P: Jaki jest koszt wysyłki?
O: Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt transportu. Przesyłki krajowe nadajemy tylko za pomocą kuriera UPS. W przypadku przedpłaty na konto jest to 15 zł. W przypadku płatności przy odbiorze cena wynosi 25 zł. W przypadku drobnych przesyłek zagranicznych koszt dostawy to 25 zł. Cena większych dostaw zagranicznych (wędki, tuby) wynosi 150 zł.

P: Czy aby dokonać zamówienia muszę być zarejestrowanym użytkownikiem?
O: Nie, aby zakupić produkty w naszym sklepie wystarczy dodać dany przedmiot do koszyka, złożyć zamówienie i podać adres do wysyłki. Nie musisz się rejestrować ani logować. Pamiętaj jednak, że dla zarejestrowanych użytkowników Corona Fishing przygotowała wiele ciekawych promocji i żniżek.

P: Czy mogę zamówić towar z zagranicy i jaki jest koszt transportu?
O: Oczywiście wysyłamy towar za granicę. W przypadku drobnych przesyłek zagranicznych koszt dostawy to 25 zł. Cena większych dostaw zagranicznych (wędki, tuby) wynosi 150 zł.

P: Jaki jest średni czas realizacji zamówienia?
O: Staramy się, aby wysyłka realizowana była w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na konto, lub następnego dnia po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze).
Zdecydowana większość towarów oferowanych przez nasz sklep to produkty wykonywane ręcznie. W związku z tym niekiedy zdarza się, że czas realizacji może się wydłużyć, o czym informujemy każdego klienta indywidualnie. Czas oczekiwania na produkty specjalnie sprowadzane z USA wynosi do 90 dni.

P: Czy zamówiona przeze mnie wędka jest dobrze zabezpieczona podczas transportu?
O: Wszystkie wędki pakowane są w specjalne tuby, które w 100% zabezpieczają wędkę przed uszkodzeniami. Dodatkowo, aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas transportu, wędki wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera UPS.

P: Czy jest możliwość osobistego odbioru towaru?

O: Sklep Corona-Fishing jest sklepem internetowym, jednak istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w siedzibie firmy w Warszawie, na ulicy Kompasowej 10 lok. 200. Punkt odbioru osobistego znajduje się na terenie osiedla (wejście od ulicy Kompasowej  10 lub Międzyborskiej 17). Przy wejściu należy wybrać na domofonie nr 379.

FAKTURY I RACHUNKI

P: Czy do każdego zamówienia dołączona jest faktura?
O: Tak, do każdego zamówienia dołączana jest faktura fiskalizowana lub faktura VAT, która jest jednocześnie dowodem zakupu i podstawą przy składaniu reklamacji.

P: Czy w cenę widoczną na ekranie wliczony jest podatek VAT?
O: Tak, wszystkie ceny prezentowane w sklepie Corona-Fishing zawierają podatek VAT.

ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE

P: Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
O: Z zakupionego towaru możesz zrezygnować bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, zniszczony i jest w stanie nienaruszalnym. Do zwróconego towaru dołącz otrzymaną wcześniej fakturę. Kwota zwrotu obejmuje koszt towaru minus transport.

P: Czy zamawiane produkty objęte są gwarancją?
O: Część produktów pochodzących z USA objęta jest gwarancją dożywotnią lub kilkuletnią. W przypadku uszkodzenia wędki, która objęta jest gwarancją, pośredniczymy w transporcie do USA uszkodzonego towaru. Wędki St. Croix i Lamiglas serwisowane są bezpośrednio przez serwis w Stanach Zjednoczonych.